вівторок, 14 лютого 2012 р.

"....останнім часом я довіряю тільки подушці і ковдрі, тільки вони мене не обманюють...і лише вони мене, тепло і солодко пригортають до себе..."

"ось вже пізно...я зараз вимкну телефон і піду розстелю своє ліжко... останнім часом я довіряю тільки подушці і ковдрі, тільки вони мене не обманюють...і лише вони мене тепло, і солодко пригортають до себе... ...погляну ще раз на ялинку з паперу зроблену ще минулого року...на маленький трамвайчик, який стоїть в мене на столі на самому вершечку...який колись крутився і в ньому грала мелодія...хороший подарунок сестри, потім погляну на коробочку з під медіаторві з бітлами...з цим теж хороші спогади про зиму....губна гармошка...теж хороший подарунок друга...хоча так і не навчився грати..але люблю підігрувати під гітару на ній- імпровізую, це спогади про хороші львівські літні вечори з гітарою з друзями і гарним настроєм :)....що дальше...дальше маленький шматочок з кусудами-мі.....теж подарунок...спогад про безумних і щасливих....паперовий дракон, точніше мій перший паперовий дракон типу орігамі..люблю орігамі...перший раз його робив 3-4 години...і це мене якось заспокоювало, коли я його робив...бо тоді ні про що не думаєш..тільки про те: "як би то краще цей клятий згин зробити, щоб дракон гарний вийшов"...можу похвалитися, тепер роблю його за 45 хвилин-рекорд :)...можу і комусь зробити, якщо хтось попросить.....дальше що в нас, банка з під печива ..ммммм ням ням смачне печиво було з шоколадними кусочками....воно якесь норвезьке чи фінське, незнаю..але смачнее..тепер в тій металевій банці з під печива кочують мої маленькі заощадження :) ну що ще...кольорові струни....Миколай приніс...палички для суші :) ...побажання з Дзиги ті, що дають коли замовляєш чай...люблю іноді їх почитати...і намагаюсь інколи розшифруввати, що хотів сказати автор цими словами...але ніколи не знаходжу справжньої істини в цьому...ну і ще куча всяких цікавих штучок, а точніше маленьких спогадів, які в мене на столі, переді мною...і які тішать мене сумними ночами...і самотніми днями... якщо хочете щоб хтось, такий як я про Вас думав подаруйте щось ;)...а я поставлю біля себе на стіл...і буду згадувати Вас, коли мені буде сумно або скучно .... вже навіть забув що я мав зробити...заснути...."
P.S. music: Bon Iver – Skinny Love я її мушу навчитися грати на гітарі.... а ще хочууу вина зараз і десь на даху посидіти...з нічним містом...

Немає коментарів:

Дописати коментар