суботу, 21 квітня 2012 р.

Ванільна маячня...




чомусь згадалося...і захотілося поділитися цією "ванільною маячнеею"....

хоча зараз не літо і на годиннику не 02:02:02...
але настрій чомусь просто посидіти на вікні з власними думками...і кавою


**Ванільна маячня...**
02:02:02
Ось на годиннику така конфузія.
Сиджу на підвіконнику холодному у літню ніч,
Я залишився тут з думками віч-на-віч .

Лиш чути кави, ядерний класичний аромат,
Що будить нас своїм смаком ледь не щоранку,
Ось він заплутався в холоднім затишку моїх кімнат,
І не дає мені заснути аж до пекучого світанку.

Ванільний дим від цигарок,
Захоплює в нірвану.
Він поглинає біль від всіх думок,
Що в голові моїй вже в"януть.

Усюди тиша голосно кричить,
Усіх людей вона вже повбивала,
Усі заснули - все мовчить.
Накинув я на себе тепле покривало.

Сиджу ось так від тиші я ховаюсь,
І зігріваю я себе і свої мрії.
У небі місяць по пітьмі гуляє,
Й дарує капельку щасливої надії...

І десь блукають вуличками сни,
У просторі нескореної ночі.
Вони вдаряються вже у мої пусті думки ,
І змушують мене заплющувати очі...
Заснув...


P.S. потрібно вже нарешті почистити старі мрії з пилюки і втілювати їх...

Lykke Li – Sadness Is A Blessing (Gold Panda Remix)

1 коментар: