суботу, 24 березня 2012 р.

Ніхто не знає де його застане дощ.....

Хочу літнього теплого дощу..просто стати на вулиці підняти голову вгору...і просто ловити каплі своєю посмішкою...і відчуввати теплий дощовий дотик літа і все...

дивно...бо ніхто не знає де його застане дощ..хіба що напевно синоптики :)



***********************************
Ніхто не знає де його застане дощ…

Ніхто не знає, де його застане дощ...
Дощі - зливи, у Львові і в Ліоні
нас виганяють з мокрих площ,
в кавярні тихі, де нема нікого...

Я відгадаю, що ти дзвониш,
й не відійду від телефону ні на крок...
Понад усі недолюбові недовір"я й ненадії -
у цьому колі чарунковім,
дощів і сіроокго каміння -
я залишаюсь на постійну зустріч лиш з тобою...
лиш хочу доторкнутися твого погляду я дощового знов...

P.S. моє...

Немає коментарів:

Дописати коментар